Μοναδικές γέφυρες σε όλο το κόσμο

Posted by Kataskeui team Σάββατο, Ιουνίου 06, 2009
Ένα αφιέρωμα για τις 5 πιο παράξενες αλλά και ταυτόχρονα πιο μοναδικές γέφυρες από όλο το κόσμο με ενδιαφέρουσες πληροφορίες.

ΒΡΑΖΙΛΙΑ, Σάο Πάολο
Octavio Frias de Oliveira


Η γέφυρα "Octavio Frias de Oliveira"

Πρόκειται για τη καλωδιωτή γέφυρα σχήματος Χ. Έχει δύο καμπυλωτά οδοστρώματα που το ένα διασχίζει το άλλο και υποστηρίζονται στο μέσο από ένα στύλο. Βρίσκεται στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας, διασχίζει το ποταμό Pinheiros και συνδέει τις λεωφόρους Jornalista Roberto Marinho και Marginal Pinheiros. Είναι μοναδική στο είδος και στο σχεδιασμό της σε όλο το κόσμο. Έχει ύψος 138 μέτρα (450 πόδια) και 144 καλώδια κρέμονται από το κεντρικό στύλο.

Η γέφυρα Οctavio Frias de Oliveira ολοκληρώθηκε το Μάιο του 2008 και άνοιξε στις 10 Ιουνίου του 2008.







ΙΑΠΩΝΙΑ, Iwakuni,
Kintaikyo


Η γέφυρα "Kintaikyo"

Η γέφυρα "Kintaikyo" βρίσκεται στη πόλη Iwakuni στο νομό Yamaguchi της Ιαπωνίας. Η πρώτη γέφυρα χτίστηκε το 1973 αλλά καταστράφηκε από μια πλημμύρα. Έπειτα, ξανακατασκευάστηκε και έμεινε "όρθια" για 200 χρόνια μέχρι το 1950 όπου και έπεσε από τυφώνα. Παρόλο που η γέφυρα καταστράφηκε δύο φορές, κατασκευάστηκε και τρίτη φορά το 1953, η οποία στέκεται μέχρι και σήμερα πάνω από το ποταμό Nishiki με δύο επισκευές, το 2001 και το 2004. Η εμφάνιση της είναι περίεργη αφού ολόκληρη η γέφυρα αποτελείται από 5 ξύλινες αψίδες δίνοντας μια συνολική εικόνα με λεπτομέρειες και απίστευτη τεχνική.



ΒΡΑΖΙΛΙΑ, Brasilia
Juscelino kubitschek (JK)


Η γέφυρα "Juscelino kubitschek"

Η γέφυρα "Juscelino kubitschek" είναι ένα κομψό δημιούργημα με τρεις τεράστιες λευκές διαγώνιες αψίδες ύψους 200 ποδιών. Βρίσκεται στη Βραζιλία, έχει συνολικό μήκος 1.2 χλμ., πλάτος 24 μέτρα με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας σε κάτι κατεύθυνση, διασχίζει τη λίμνη Paranoa και από τη στιγμή που κατασκευάστηκε έχει κερδίζει πολλά βραβεία για το σχεδιασμό της. Περιλαμβάνει λωρίδα για τους πεζούς πλάτους 1.5 μέτρων (σε κάθε κατεύθυνση) και είναι πλήρως προσβάσιμη για τους ποδηλάτες και σκέιτερς. Το όνομά της προέρχεται ένα πρόεδρο της Βραζιλίας.

Η γέφυρα σχεδιάστηκε από τον αρχιτέκτονα Alexandre Chan και τον μηχανικό Mario Vila Verde. Το κόστος της γέφυρας JK ήταν 56.8 εκατ δολάρια.









ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ, Λονδίνο
Rolling


Η γέφυρα "Rolling"

Μια καθόλου κοινή γέφυρα για πεζούς θα βρείτε στο Λονδίνο είναι η γέφυρα "Rolling". Είναι μια καινοτόμα γέφυρα η οποία με τη χρήση ενός υδραυλικού συστήματος κλείνει σχηματίζοντας ένα οκτάγωνο.










ΓΑΛΛΙΑ, Rouen
Gustave Flaubert


Η γέφυρα "Gustave Flaubert"

Η γέφυρα Gustave Flaubert είναι μια κάθετη ανέλκυσης γέφυρα που διασχίζει το Σηκουάνα. Η γέφυρα αυτή λειτουργεί σαν ασανσέρ η οποία με το κατάλληλο μηχανισμό που έχει ανεβαίνει και κατεβαίνει. Οι δύο μεγάλοι πυλώνες βάρους 1.200 τόνων (ο καθένας) είναι αυτοί που σηκώνουν όλο το βάρος της γέφυρας. Η διαδικασία αυτή λειτουργεί μόνο 12 λεπτά επιτρέποντας έτσι στα πλοία να περάσουν.

Η γέφυρα πήρε το όνομα της στις 15 Δεκεμβρίου του 2006 από το Νομπελίστα "Gustave Flaubert" ο οποίος γεννήθηκε στο Rouen. Η κατασκευή της διήρκεσε 3 χρόνια, από το 2004 έως το 2007 και άνοιξε επίσημα στις 25 Σεπτεμβρίου του 2008. Εκτιμάται ότι το συνολικό κόστος της ανήλθε στα 60 εκατ ευρώ.











Άρθρο Kataskeui

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

[Αφιέρωμα] Maglev


Η λέξη Maglev προέρχεται από το magnetic levitation δηλαδή μαγνητική μετεώριση και πρόκειται για ένα εντελώς καινούριο τύπο τραίνων. Λόγω του ότι το τραίνο αυτό κινείται χωρίς επαφή, το κάνει γρήγορο, φιλικό προς το περιβάλλον και πιο οικονομικό.

Ο μηχανισμός αποτελείται από τους μανγήτες στο κάτω μέρος που ανασηκώνουν το τραίνο και του μαγνήτες οδηγούς στα πλάγια που λειτουργούν σαν ράγες.

Το τραίνο μπορεί να λειτουργεί είτε στο έδαφος είτε υπερυψωμένο. Στη περίπτωση που κατασκευαστεί υπερυψωμένο, το τραίνο γίνεται ακόμα πιο οικολογικό καθώς δεν χωρίζει το έδαφος στα δύο και επιτρέπει στο γύρω χώρο να χρησιμοποιείται όπως πριν. Στην περίπτωση που κατασκευαστεί στο ύψος του εδάφους μπορεί να συνδυαστεί με τα υπάρχοντα συγκοινωνιακά δίκτυα.

Σε όποιο όμως ύψος και αν κατασκευαστεί, το maglev απαιτεί λιγότερο έδαφός και χώρο από κάθε άλλο ΜΜΜ.

Είναι σχεδιασμένο για ταχύτητες 300-500 χλμ/ώρα και μπορεί να αυξήσει ταχύτητα από 0 χλμ σε 300 χλμ/ώρα μέσα σε 2 λεπτά και απόσταση 5 χλμ. Χρησιμοποιεί λιγότερη ενέργεια από κάθε άλλο μέσο μεταφοράς, 3 φορές λιγότερη από το αυτοκίνητο και 5 φόρες λιγότερη από το αεροπλάνο. Επίσης, λόγω της μετεώρισης του χρειάζεται λιγότερη συντήρηση.

Η υψηλότερη ταχύτητα που έφτασε ένα τραίνο Maglev είναι τα 581 χλμ. Ίσως κάποτε το δούμε να ενώνει Αθήνα - Θεσσαλονίκη και να διανύει την απόσταση σε 2 ώρες.

[Σαν σήμερα] "Η τρύπα του Κούβελα"

1986-1989: Ξεκινάει η κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης (επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα). Με αργούς ρυθμούς συνεχίζονται τα έργα για 2 χρόνια περίπου και ορίζoνται το TV100 και το FM100 ως φορείς χρηματοδότησης.

Η κατάληξη ήταν η οριστική παύση του έργου για 17 χρόνια λόγω αδυναμίας εξεύρεσης πόρων. Η αποτυχία αυτή ονομάστηκε από τους Θεσσαλονικείς "Τρύπα του Κούβελα".

Φωτογραφία Indiblog


[Παρατηρητήριο] Μετρό Θεσσαλονίκης (Πορεία Εργασιών) >34%

Θέσεις Εργοτάξιο Δίκτυα ΟΚΩ Περίβλημα Αρχαιολ. έρευνα Πλάκα οροφής Εκσκαφή σταθμού Μόνιμοι φορείς Η/Μ εξοπλισμός Αρχιτεκτ. εργασίες
Επίσταθμος ΝΣΣ Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
ΝΣΣ Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Διακλ. Ευκαρπίας Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη >40% Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Δημοκρατίας Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη >40% Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Βενιζέλου Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη >40% Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Αγ. Σοφίας Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη >40% Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Συντριβάνι Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη >40% Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Πανεπιστήμιο Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή
Παπάφη Έγινε Έγινε Ανεστάλη Ανεστάλη Ανεστάλη Ανεστάλη Ανεστάλη Ανεστάλη Ανεστάλη
Ευκλείδη Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Φλέμιγκ Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Αναλήψεως Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Πατρικίου Έγινε Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Διακλ. Καλαμαριάς Έγινε Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Βούλγαρη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Νέα Ελβετία Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Αμαξοστάσιο Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Πορεία εκσκαφών Κώστικα και Γιωρίκα
Μετροπόντικας ΤΒΜ1 3.826 μέτρα
Μετροπόντικας ΤΒΜ2 3.404 μέτρα

Εκτιμώμενο έτος ολοκλήρωσης 2015

Τελευταία ενημέρωση 5/1/2011 (Ενδέχεται να υπάρχουν κάποια λάθη)
t

Εισάγετε το email σας και κάθε νέο άρθρο θα έρχεται δωρεάν και άμεσα στα εισερχόμενα σας:

Delivered by FeedBurner


Translate this pagePhotobucket

Έργα στην Ελλάδα (Χρονοδιαγράμματα)

2010
Επέκταση μετρό Γρ. 2 προς Ελληνικό (μέσα 2010)
Νέο λιμάνι Πάτρας (2010)

2011
Ιόνιας Οδός, παράκαμψη Αγρινίου (2011)
Ανατολική Οδός Πελοποννήσου (αρχές 2011)
Επέκταση διαδρόμου 10/28 αεροδρομίου Μακεδονία - Θεσσαλονίκη (2011)
Επέκταση του Τραμ με την γραμμή Φάληρο - Πειραιάς (2011)
Γήπεδο Παναθηναϊκού, Βοτανικός - Αθήνα (καλοκαίρι 2011)
Τμήματα της Ανατολικής Οδού Πελοποννήσου Κόρινθος - Τρίπολη Καλαμάτα, Λεύκτρο - Σπάρτη (τέλη 2011)
ΟΣΕ, Κιάτο - Αίγιο (τέλη 2011)

2012
Ιόνιας Οδός, Αντίρριο - Αγρίνιο (2011)
Αυτοκινητόδρομος κεντρικής Ελλάδας Λαμία - Εγνατία (2012)
Ανατολική Οδός Πελοποννήσου (Α7) (Σεπτέμβριος 2012)
Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, σήραγγες γέφυρες Τεμπών - Πλαταμώνα (2012)
Αυτοκινητόδρομος κεντρικής Ελλάδας (E65) ή (Α3) - Κεντρική Ελλάδα (2012)

2013
Monorail - Πειραιάς (τέλη 2013)
Επέκταση μετρό Γρ.3 προς Πειραιά
ΟΣΕ, διπλή σιδ/μική γραμμή Τιροθέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός με ηλεκτροκίνηση (2013)
ΟΣΕ, ολοκλήρωση ηλεκτροκίνηση - Θεσ/νίκη (2013)

2014
(2014)
Ολοκλήρωση Ιόνιας Οδού (2014)
Νέο διεθνές αεροδρόμιο Ηρακλείου - Ηράκλειο (2014)
Οδικός άξονας από Κατεχάκη προς Ποσειδώνος (διαγωνισμός έργου) (2014)

2015
Ολοκλήρωση διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Ροδοδάφνη - Πάτρα (2015)
Μετρό Θεσσαλονίκης Γρ.1 - Θεσσαλονίκη (αρχές 2015)

ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ
Μετρό Θεσσαλονίκης Γρ.2 - Θεσσαλονίκη (20##)
Νέα Γρ.4 του μετρό (Άλσος Βεΐκου προς Μαρούσι) (20##)
Επέκταση μετρό Θεσσαλονίκη Σταυρούπολη/Δυτικά (20##)
Τραμ Πάτρας (20##)
Τραμ Βόλου (20##)
Τραμ Ιωαννίνων (20##)
Μετεγκατάσταση της ΔΕΘ (20##)


Μεγάλα παγκόσμια έργα (Χρονοδιαγράμματα)

2010
Dubai Metro πράσινη γραμμή - Ντουμπάι (Μάρτιος 2010)
Τετράγωνο στάδιο - Αυστραλία (Μελβούρνη) (7 Μαι 2010)
Hoover Dam Bypass Bridge - Αμερική (Αρίζονα/Νεβάδα) (16 Οκτ 2010)

2011
Ουρανοξύστης "Strata Tower" - Άμπου Ντάμπι (2011)
Ουρανοξύστης "Pentominium" - Ντουμπάι (2011)
Ολυμπιακό στάδιο - Ηνωμένο Βασίλειο (2011)
Διεθνές αεροδρόμιο Al Maktoum - Ντουμπάι (Μάρτιος 2011)

2012
Ουρανοξύστης "Shard London Bridge" - Ηνωμένο Βασίλειο (Μάιος 2012)
Dubai Metro μωβ γραμμή - Ντουμπάι (2012)
6th Crossing on Dubai Creek - Ντουμπάι (2012)

2013
Ουρανοξύστης "The Freedom Tower" - Νέα Υόρκη (2013)

2014
Crystal island - Μόσχα (2014)
Διπλοί ουρανοξύστες "Hermitage Plaza" - Γαλλία (2014)
Επέκταση του καναλιού του Παναμά - Παναμάς (2014)

2015
Αγωγός Nabucco - Τουρκία/Βουλγαρία/Ρουμανία/Ουγγαρία/Αυστρία (τέλη 2015)

2016
Κανένα προγραμματισμένο μεγάλο έργο

2017


2018
Κανένα προγραμματισμένο μεγάλο έργο

2019
Ολοκλήρωση του μεγαλύτερου ηλιακού πάρκου στο κόσμο - Κίνα (Ordos) (2019)

2020
Σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων Λονδίνο - Μπέρμιγχαμ - Ηνωμένο Βασίλειο (γύρω στο 2020)

2030
Σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων Λονδίνο - Γλασκόβη - Ηνωμένο Βασίλειο (γύρω στο 2030)

ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ
Dubai Metro μπλε γραμμή - Ντουμπάι ()
Dubai Metro κίτρινη γραμμή - Ντουμπάι ()
Falcon city of wonders - Ντουμπάι (Ξεκίνησε αλλά σταμάτησε προσωρινά)
Dubailand - Ντουμπάι (Ξεκίνησε αλλά σταμάτησε προσωρινά)
Πύργος "Nakheel" - Ντουμπάι ()


520

520
Αγοράζουμε προϊόντα με barcode που ξεκινάει από 520, αγοράζουμε Ελληνικά!

Προσθέστε μας στο facebook. Υποστηρίξτε μας και ενημερωθείτε άμεσα.Kataskeui Neos

Create your badge

Επισκεψημοτητα απο τον Αυγουστο του 2010

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φόρμα επικοινωνίας, κλικ ΕΔΩ

Follow us