Οι χώροι που διεκδικούν τη ΔΕΘ είναι οι εξής
- Δήμος Θεσσαλονίκης περιοχή Δ1
- Λαχανόκηποι περιοχή Δ2, εκτάσεις 904 στρ., με διάφορους ιδιοκτήτες
- Σίνδος, περιοχή Δ3, έκταση 1.000 στρ. ιδιοκτησίας ΤΕΙ
- Σίνδος, περιοχή Δ4
- Περιοχή Β1 άνωθεν Εξωτ. Περιφερειακής
- Περιοχή Β2 νοτίως Εγνατίας Οδού
- Περιοχή Α1 «Λειβαδάκι» Περαίας,έκτασης 988 στρ. ιδιοκτησίας ΕΡΤ & Δήμου Θερμαικού
- Αεροδρόμιο ΣΕΔΕΣ, περιοχή Α2Α, έκτασης 2.057 στρ. ιδιοκτησίας Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και ΚΕΔ.
- Αγρόκτημα ΑΠΘ,περιοχή Α3 δίπλα στο αεροδρόμιο "Μακεδονία", έκτασης 2.714 στρ.
- Ανθεμούντα Θέρμης περιοχή Α4, 1.100 στρ., ιδιοκτησίας του Δήμου
Επίσης έχουν συζητηθεί
- Η έκταση ιδιοκτησίας Δήμων Λαγκαδά και Μυγδονίας παραπλεύρως της Εγνατίας οδού μετά το Δερβένι
- Ο χώρος δίπλα στα ιαματικά λουτρά της Θέρμης, έκτασης 500 στρ.
Αναλυτικά οι δύο επικρατέστερες τοποθεσίες με τα θετικά και τα αρνητικά τους...
ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑΤΟΣ ΤΕΙΘ ΣΤΗ ΣΙΝΔΟ (Δυτικά)
Θετικά
- Αναβάθμιση της υποβαθμισμένης δυτικής περιοχής της Θεσσαλονίκης
- Ικανοποιητικές δυνατότητες μελλοντικής υποδοχής όπως ζώνης EXPO-Site, EXPO-Village, ζώνης κεντρικών εξυπηρετήσεων και ζώνη εκπαιδευτικών-ερευνητικών δραστηριοτήτων αλλά και ζώνη πρασίνου αναψυχής περιμετρικά και σύνδεση με κοίτη Γαλλικού, που μπορεί να αναπλαστεί σε υγροτοπικό περιαστικό πάρκο και τόπος υποδοχής για διακίνηση επισκεπτών στο δέλτα ποταμών Γαλλικού, Αξιού, Λουδία και Αλιάκμονα
- Εύκολη πρόσβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς όπως λεωφορείο και τρένο
- Οδική πρόσβαση μέσω της Εγνατίας Οδού
- Εύκολη παροχή της έκτασης
- Μεγάλη έλλειψη εγκαταστάσεων όπως ξενοδοχειακών συγκροτημάτων και κέντρων αναψυχής
- Μεγάλη απόσταση από το αεροδρόμιο Μακεδονία
Θετικά
- Εγγύτητα στο αεροδρόμιο Μακεδονία
- Προϋπάρχουσες εγκαταστάσεις ξενοδοχειακών συγκροτημάτων, καζίνο και κέντρων αναψυχής
- Εύκολη πρόσβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς όπως λεωφορείο και τη μελλοντική επέκταση του μετρό προς αεροδρόμιο
- Κοντινή απόσταση από τη θάλασσα του Θερμαικού - δημιουργία τουριστικών εκθέσεων σε ελκυστικό περιβάλλον
- Κοντινή απόσταση από τη Χαλκιδική - προβολή του Ελληνικού τουρισμού
- Εύκολη πρόσβαση στη Θεσσαλονίκη μέσω οδικού δικτύου αυτοκινητόδρομων όπως Γεωργικής σχολής και Θεσσαλονίκης-Νέων Μουδανιών
- Ο καταλληλότερος χώρος από άποψη του μεγέθους της έκτασης
- Ανάπτυξη των ήδη αναπτυγμένων περιοχών της ανατολικής Θεσσαλονίκης
- Κυκλοφοριακό χάος θα δημιουργηθεί με τις υπάρχουσες οδικές αρτηρίες λόγω και της συνεχούς ανάπτυξης της περιοχής
- Για να δοθούν οι εκτάσεις το ΑΠΘ ζητάει να του παραχωρηθούν κάποια περίπτερα της ΔΕΘ για τη χρήση τους από το πανεπιστήμιο
0 comments