Νέα έργα από αύριο στη Θεσσαλονίκη

Posted by Kataskeui team Πέμπτη, Ιουλίου 23, 2009
Ασφαλτοστρώσεις, δημιουργία ποδηλατοδρόμου, επισκευές πεζοδρομίων και διδακτηρίων θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται από το Σάββατο 25 Ιουλίου με στόχο να καλυτερεύσουν τη ζωή στη πόλη της Θεσσαλονίκης. Παρόλο που υπάρχουν τα έργα του μετρό Θεσσαλονίκης και η εγκατάσταση του αγωγού της ΕΥΑΘ και μαζί με τα παραπάνω η κατάσταση θα επιδεινωθεί είναι η πιο κατάλληλη περίοδος διότι η κίνηση στους δρόμους θα είναι μειωμένη.

Πιο αναλυτικά:
Ασφαλτοστρώσεις
Τα έργα ασφαλτόστρωσης θα ξεκινήσουν από το το Σάββατο 25 Ιουλίου από τις 06:00 έως τις 20:00 στο κόμβο δικαστηρίων. Οι εργασίες θα γίνουν σε δύο φάσεις.
  • Α' φάση: Θα γίνει ασφαλτόστρωση του κόμβου κατά το ήμισυ, δηλαδή δυτική είσοδος, Κουντουριώτου, 26ης Οκτωβρίου προς την έξοδο της πόλης και Πολυτεχνείου, δυτική είσοδος, 26ης Οκτωβρίου προς την πλατεία Δημοκρατίας. (Κατά τη διάρκεια της φάσης αυτής δεν θα είναι δυνατές οι αριστερόστροφες και οι δεξιόστροφες κινήσεις προς την οδό 26ης Οκτωβρίου από τη δυτική είσοδο και την οδό Πολυτεχνείου, αντίστοιχα.)
  • Β' φάση: Θα γίνει ασφαλτόστρωση του κόμβου κατά το υπόλοιπο ήμισυ, δηλαδή δυτική είσοδος, Κουντουριώτου και Πολυτεχνείου, δυτική είσοδος, εκατέρωθεν της διαχωριστικής νησίδας. (Κατά τη διάρκεια της φάσης αυτής δεν θα είναι δυνατές οι αριστερόστροφες προς την οδό 26ης Οκτωβρίου από τη δυτική είσοδο και την οδό Πολυτεχνείου αντίστοιχα.)
Οι ασφαλτώσεις θα είναι περισσότερες αλλά αναφέρουμε ενδεικτικά το έργο αυτό επειδή είναι από τα μεγαλύτερα.

Ποδηλατοδρόμοι
Η κατασκευή των ποδηλατοδρόμων θα ξεκινήσει τις ερχόμενες μέρες και θα ολοκληρωθεί σε τρεις μήνες (μέχρι τις 15 Οκτωβρίου). Οι εργασίες περιλαμβάνουν δύο φάσεις.
  • Α' φάση: Η φάση αυτή που υπογράφτηκε τη Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009 θα περιλαμβάνει τη κατασκευή ποδηλατοδρόμου συνολικού μήκους 12 χλμ θα ξεκινάει από το μέγαρο μουσικής θα πηγαίνει στην νέα παραλία και θα συνεχίζει στην παλιά, θα ανεβαίνει από την Δωδεκανήσου, Κουντουριώτη , Αναγεννήσεως και θα καταλήγει στον σταθμό των τρένων. Παράλληλα, θα κατασκευαστούν κάθετοι άξονες που θα συνδέονται με το κεντρικό άξονα της παραλιακής.
  • Β' φάση: Η φάση αυτή αναμένεται να συζητηθεί του χρόνου και η οποία θα περιλαμβάνει τα πανεπιστήμια, κάτι που θα βοηθάει και θα εξυπηρετεί πολλούς φοιτητές, ενώ θα ενωθεί με αυτόν τον τρόπο η ανατολική και η δυτική πλευρά της πόλης. Στη δεύτερη φάση περιλαμβάνεται και η κατασκευή ποδηλατοδρόμου στις περιοχές Τούμπας και Χαριλάου.
Το κόστος του ποδηλατοδρόμου ανέρχεται στα 1.550.00 ευρώ και η χρηματοδότηση θα γίνει από το Γ' ΚΠΣ.

Επισκευές διδακτηρίων
Προγράμματα που περιλαμβάνουν την επόνηση και τη χρηματοδότηση θα γίνουν από το δήμο Θεσσαλονίκης για επισκευές και συντηρήσεις των διδακτηρίων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και ενόψει της νέας σχολικής περιόδου. Οι σχετικές μελέτες για κάθε σχολείο ξεχωριστά έχουν ολοκληρωθεί και εντός των προσεχών ημερών θα υπογραφούν οι συμβάσεις για την επισκευή και συντήρηση των σχολικών συγκροτημάτων στο Α΄, Β΄, Γ΄ και Ε΄ δημοτικά διαμερίσματα (2.500.00 ευρώ). Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη η επισκευή και συντήρηση των σχολικών κτιρίων στο Δ΄ δημοτικό διαμέρισμα (300.00 ευρώ), ενώ σε τρία διδακτήρια θα διαμορφωθούν και οι αύλειοι χώροι με κατασκευές αθλοπαιδιών μπάσκετ και βόλλευ. Στις συγκεκριμένες μελέτες, στο πλαίσιο του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου Θεσσαλονίκης για το 2009, θα υπάρξει ειδική μέριμνα και για την συντήρηση των ηλεκτρολογικών και μηχανολογικών εξοπλισμών.

Το κόστος του προγράμματος αυτού ανέρχεται περίπου στα 2.800.000 ευρώ.
Άρθρο Kataskeui

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

[Αφιέρωμα] Maglev


Η λέξη Maglev προέρχεται από το magnetic levitation δηλαδή μαγνητική μετεώριση και πρόκειται για ένα εντελώς καινούριο τύπο τραίνων. Λόγω του ότι το τραίνο αυτό κινείται χωρίς επαφή, το κάνει γρήγορο, φιλικό προς το περιβάλλον και πιο οικονομικό.

Ο μηχανισμός αποτελείται από τους μανγήτες στο κάτω μέρος που ανασηκώνουν το τραίνο και του μαγνήτες οδηγούς στα πλάγια που λειτουργούν σαν ράγες.

Το τραίνο μπορεί να λειτουργεί είτε στο έδαφος είτε υπερυψωμένο. Στη περίπτωση που κατασκευαστεί υπερυψωμένο, το τραίνο γίνεται ακόμα πιο οικολογικό καθώς δεν χωρίζει το έδαφος στα δύο και επιτρέπει στο γύρω χώρο να χρησιμοποιείται όπως πριν. Στην περίπτωση που κατασκευαστεί στο ύψος του εδάφους μπορεί να συνδυαστεί με τα υπάρχοντα συγκοινωνιακά δίκτυα.

Σε όποιο όμως ύψος και αν κατασκευαστεί, το maglev απαιτεί λιγότερο έδαφός και χώρο από κάθε άλλο ΜΜΜ.

Είναι σχεδιασμένο για ταχύτητες 300-500 χλμ/ώρα και μπορεί να αυξήσει ταχύτητα από 0 χλμ σε 300 χλμ/ώρα μέσα σε 2 λεπτά και απόσταση 5 χλμ. Χρησιμοποιεί λιγότερη ενέργεια από κάθε άλλο μέσο μεταφοράς, 3 φορές λιγότερη από το αυτοκίνητο και 5 φόρες λιγότερη από το αεροπλάνο. Επίσης, λόγω της μετεώρισης του χρειάζεται λιγότερη συντήρηση.

Η υψηλότερη ταχύτητα που έφτασε ένα τραίνο Maglev είναι τα 581 χλμ. Ίσως κάποτε το δούμε να ενώνει Αθήνα - Θεσσαλονίκη και να διανύει την απόσταση σε 2 ώρες.

[Σαν σήμερα] "Η τρύπα του Κούβελα"

1986-1989: Ξεκινάει η κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης (επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα). Με αργούς ρυθμούς συνεχίζονται τα έργα για 2 χρόνια περίπου και ορίζoνται το TV100 και το FM100 ως φορείς χρηματοδότησης.

Η κατάληξη ήταν η οριστική παύση του έργου για 17 χρόνια λόγω αδυναμίας εξεύρεσης πόρων. Η αποτυχία αυτή ονομάστηκε από τους Θεσσαλονικείς "Τρύπα του Κούβελα".

Φωτογραφία Indiblog


[Παρατηρητήριο] Μετρό Θεσσαλονίκης (Πορεία Εργασιών) >34%

Θέσεις Εργοτάξιο Δίκτυα ΟΚΩ Περίβλημα Αρχαιολ. έρευνα Πλάκα οροφής Εκσκαφή σταθμού Μόνιμοι φορείς Η/Μ εξοπλισμός Αρχιτεκτ. εργασίες
Επίσταθμος ΝΣΣ Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
ΝΣΣ Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Διακλ. Ευκαρπίας Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη >40% Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Δημοκρατίας Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη >40% Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Βενιζέλου Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη >40% Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Αγ. Σοφίας Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη >40% Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Συντριβάνι Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη >40% Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Πανεπιστήμιο Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή
Παπάφη Έγινε Έγινε Ανεστάλη Ανεστάλη Ανεστάλη Ανεστάλη Ανεστάλη Ανεστάλη Ανεστάλη
Ευκλείδη Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Φλέμιγκ Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Αναλήψεως Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Πατρικίου Έγινε Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Διακλ. Καλαμαριάς Έγινε Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Βούλγαρη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Νέα Ελβετία Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Αμαξοστάσιο Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Πορεία εκσκαφών Κώστικα και Γιωρίκα
Μετροπόντικας ΤΒΜ1 3.826 μέτρα
Μετροπόντικας ΤΒΜ2 3.404 μέτρα

Εκτιμώμενο έτος ολοκλήρωσης 2015

Τελευταία ενημέρωση 5/1/2011 (Ενδέχεται να υπάρχουν κάποια λάθη)
t

Εισάγετε το email σας και κάθε νέο άρθρο θα έρχεται δωρεάν και άμεσα στα εισερχόμενα σας:

Delivered by FeedBurner


Translate this pagePhotobucket

Έργα στην Ελλάδα (Χρονοδιαγράμματα)

2010
Επέκταση μετρό Γρ. 2 προς Ελληνικό (μέσα 2010)
Νέο λιμάνι Πάτρας (2010)

2011
Ιόνιας Οδός, παράκαμψη Αγρινίου (2011)
Ανατολική Οδός Πελοποννήσου (αρχές 2011)
Επέκταση διαδρόμου 10/28 αεροδρομίου Μακεδονία - Θεσσαλονίκη (2011)
Επέκταση του Τραμ με την γραμμή Φάληρο - Πειραιάς (2011)
Γήπεδο Παναθηναϊκού, Βοτανικός - Αθήνα (καλοκαίρι 2011)
Τμήματα της Ανατολικής Οδού Πελοποννήσου Κόρινθος - Τρίπολη Καλαμάτα, Λεύκτρο - Σπάρτη (τέλη 2011)
ΟΣΕ, Κιάτο - Αίγιο (τέλη 2011)

2012
Ιόνιας Οδός, Αντίρριο - Αγρίνιο (2011)
Αυτοκινητόδρομος κεντρικής Ελλάδας Λαμία - Εγνατία (2012)
Ανατολική Οδός Πελοποννήσου (Α7) (Σεπτέμβριος 2012)
Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, σήραγγες γέφυρες Τεμπών - Πλαταμώνα (2012)
Αυτοκινητόδρομος κεντρικής Ελλάδας (E65) ή (Α3) - Κεντρική Ελλάδα (2012)

2013
Monorail - Πειραιάς (τέλη 2013)
Επέκταση μετρό Γρ.3 προς Πειραιά
ΟΣΕ, διπλή σιδ/μική γραμμή Τιροθέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός με ηλεκτροκίνηση (2013)
ΟΣΕ, ολοκλήρωση ηλεκτροκίνηση - Θεσ/νίκη (2013)

2014
(2014)
Ολοκλήρωση Ιόνιας Οδού (2014)
Νέο διεθνές αεροδρόμιο Ηρακλείου - Ηράκλειο (2014)
Οδικός άξονας από Κατεχάκη προς Ποσειδώνος (διαγωνισμός έργου) (2014)

2015
Ολοκλήρωση διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Ροδοδάφνη - Πάτρα (2015)
Μετρό Θεσσαλονίκης Γρ.1 - Θεσσαλονίκη (αρχές 2015)

ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ
Μετρό Θεσσαλονίκης Γρ.2 - Θεσσαλονίκη (20##)
Νέα Γρ.4 του μετρό (Άλσος Βεΐκου προς Μαρούσι) (20##)
Επέκταση μετρό Θεσσαλονίκη Σταυρούπολη/Δυτικά (20##)
Τραμ Πάτρας (20##)
Τραμ Βόλου (20##)
Τραμ Ιωαννίνων (20##)
Μετεγκατάσταση της ΔΕΘ (20##)


Μεγάλα παγκόσμια έργα (Χρονοδιαγράμματα)

2010
Dubai Metro πράσινη γραμμή - Ντουμπάι (Μάρτιος 2010)
Τετράγωνο στάδιο - Αυστραλία (Μελβούρνη) (7 Μαι 2010)
Hoover Dam Bypass Bridge - Αμερική (Αρίζονα/Νεβάδα) (16 Οκτ 2010)

2011
Ουρανοξύστης "Strata Tower" - Άμπου Ντάμπι (2011)
Ουρανοξύστης "Pentominium" - Ντουμπάι (2011)
Ολυμπιακό στάδιο - Ηνωμένο Βασίλειο (2011)
Διεθνές αεροδρόμιο Al Maktoum - Ντουμπάι (Μάρτιος 2011)

2012
Ουρανοξύστης "Shard London Bridge" - Ηνωμένο Βασίλειο (Μάιος 2012)
Dubai Metro μωβ γραμμή - Ντουμπάι (2012)
6th Crossing on Dubai Creek - Ντουμπάι (2012)

2013
Ουρανοξύστης "The Freedom Tower" - Νέα Υόρκη (2013)

2014
Crystal island - Μόσχα (2014)
Διπλοί ουρανοξύστες "Hermitage Plaza" - Γαλλία (2014)
Επέκταση του καναλιού του Παναμά - Παναμάς (2014)

2015
Αγωγός Nabucco - Τουρκία/Βουλγαρία/Ρουμανία/Ουγγαρία/Αυστρία (τέλη 2015)

2016
Κανένα προγραμματισμένο μεγάλο έργο

2017


2018
Κανένα προγραμματισμένο μεγάλο έργο

2019
Ολοκλήρωση του μεγαλύτερου ηλιακού πάρκου στο κόσμο - Κίνα (Ordos) (2019)

2020
Σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων Λονδίνο - Μπέρμιγχαμ - Ηνωμένο Βασίλειο (γύρω στο 2020)

2030
Σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων Λονδίνο - Γλασκόβη - Ηνωμένο Βασίλειο (γύρω στο 2030)

ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ
Dubai Metro μπλε γραμμή - Ντουμπάι ()
Dubai Metro κίτρινη γραμμή - Ντουμπάι ()
Falcon city of wonders - Ντουμπάι (Ξεκίνησε αλλά σταμάτησε προσωρινά)
Dubailand - Ντουμπάι (Ξεκίνησε αλλά σταμάτησε προσωρινά)
Πύργος "Nakheel" - Ντουμπάι ()


520

520
Αγοράζουμε προϊόντα με barcode που ξεκινάει από 520, αγοράζουμε Ελληνικά!

Προσθέστε μας στο facebook. Υποστηρίξτε μας και ενημερωθείτε άμεσα.Kataskeui Neos

Create your badge

Επισκεψημοτητα απο τον Αυγουστο του 2010

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φόρμα επικοινωνίας, κλικ ΕΔΩ

Follow us