Μείνετε συντονισμένοι!!
ΤΟ "RCA DOME" ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
Μισό λεπτό χρειάστηκε το στάδιο RCA Dome στην Ιντιανάπολη το περασμένο Σάββατο (20/12) για να μετατραπεί σε ένα σωρό ερειπίων. Ειδικοί υπάλληλοι χρησιμοποίησαν εκρηκτικά για να ανατινάξουν τη κατασκευή.
Το συγκεκριμένο στάδιο αποτελούσε έδρα των Indianapolis Colts, είχε κατασκευαστεί 24 χρόνια πριν (1984) και το επίσημο όνομα του ήταν Hossier Dome. Η ομάδα Colts μεταφέρθηκε στο καινούριο στάδιο Lucas Oil.
Δείτε το βίντεο
Άρθρο Kataskeui
με πληροφορίες από αμερικανικά site
με πληροφορίες από αμερικανικά site
ΠΑΝΙΚΟΣ ΛΟΓΟ ΖΗΜΙΑΣ ΣΕ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΚΑΛΩΔΙΑ
Κάποια από τα μεγαλύτερα υποθαλάσσια καλώδια έχουν υποστεί τεράστιες ζημίες.
Μέχρι 3 υποθαλάσσια καλώδια έχουν πάθει ζημιά και τα οποία βρίσκονται ανοιχτά της Αλεξάνδρειας στην Αίγυπτο κοντά σε σταθμό που υπάρχει εκεί. Πρόβλημα όμως προκλήθηκε και σε 1 υποθαλάσσιο καλώδιο ανοιχτά της Σικελίας.
Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ζημιά που προκλήθηκε από άγκυρα πλοίου ή κάποιου σεισμού αλλά ακόμα δεν γνωρίζει κανείς τα ακριβή αίτια.
Ο Jonathan Wright (διευθυντής της εταιρίας Interoute) είπε
Ότι υπάρχει σοβαρός λόγος ανησυχίας
Αυτό σημαίνει ότι ίσως υπάρξει πρόβλημα στις συνδέσεις 3ων Ηπείρων - Ευρώπη, Ασία και Αφρική - με μειωμένη ταχύτητα ή και διακοπές στη παροχή internet. Και οι οικονομικές επιπτώσεις στο εμπόριο που στηρίζεται στο internet θα είναι μεγάλες.
Η επισκευή τους απαιτεί αρκετές μέρες. Παρ' όλα αυτά έχουν φτάσει ήδη πλοία με τον ειδικό εξοπλισμό στη περιοχή για να διορθώσουν το πρόβλημα.
Παρόμοιο γεγονός είχε συμβεί και τον περασμένο Ιανουάριο κατά το οποίο χιλιάδες εταιρίες είχαν επηρεαστεί σε όλο το κόσμο.
Άρθρο Kataskeui
με πληροφορίες από ξένα site
με πληροφορίες από ξένα site
ΤΟ BLOGOSGR (Kataskeui) "ΕΚΛΕΙΣΕ" ΤΟ 1 ΕΤΟΣ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Ήταν πέρσι όταν δημιουργήθηκε το blogosgr (Kataskeui) χωρίς κάποιο σημαντικό λόγο. Φέτος έγινε 1 χρονών και συνεχίζει να σας ενημερώνει, να σας διασκεδάζει κλπ..
* Οι δηλώσεις για να μπείτε στην ομάδα του blogosgr (Kataskeui) είναι ανοικτές και μπορείτε να το κάνετε στέλνοντας μας ένα email.
Από την ομάδα του Kataskeui
192 ΧΩΡΕΣ-ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΟΗΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
Σήμερα 1η Δεκεμβρίου άρχισε η διάσκεψη (UNFCCC) των 192 χωρών-μελών του ΟΗΕ και περίπου 11.000 συμμετεχόντων στο Πόζναν της Πολωνίας για τις κλιματικές αλλαγές. Πρόκειται για την 14η συνάντηση (ή επισήμως COP 14), που θα διαρκέσει 2 εβδομάδες και είναι πολύ σημαντική.Η ατζέντα θα περιλαμβάνει θέματα όπως η επόμενη συνάντηση που θα γίνει στην Κοπεγχάγη στο τέλος του 2009 και η αντικατάσταση του Πρωτοκόλλου του Κιότου που λήγει το 2012 το οποίο ψηφίστηκε στη COP 3 το 1997, η αποψίλωση των δασών στις αναπτυσσόμενες χώρες, να προωθήσει την κατανόηση για ένα κοινό όραμα για την αλλαγή των κλιματικών αλλαγών και πολλά άλλα.
Video με θέμα Πολωνία-Πόζναν 2008: Διάσκεψη για τις κλιματικές αλλαγές
ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΙ ΜΕ ΝΕΡΟ
Μια από τις μεγαλύτερες πλημμύρες των τελευταίων 20 χρόνων αντίκρισαν σήμερα οι λιγοστοί κάτοικοι της Βενετίας. Το νερό ξεπέρασε κατά 1.50-1.60μ από το κανονικό ύψος του.Σχεδόν όλοι οι δρόμοι πλημμύρισαν, όπως και τη πλατεία του Αγίου Μάρκου η οποία αποτελεί σήμα κατατεθέν για τους πάνω από 20εκ τουρίστες που επισκέπτονται κάθε χρόνο τη Βενετία. Ενώ οι μετακινήσεις γίνονται με μεγάλη δυσκολία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάλογες πλημμύρες συνέβησαν το Φεβρουάριο του 1986 με το ύψος της θάλασσας να φτάνει τα 1.58μ πάνω από τα κανονικά επίπεδα και το Δεκέμβριο του 1979 τα 1.66μ.
Η μεγαλύτερη πλημμύρα που έχει καταγραφεί μέχρι τώρα είναι αυτή του 1966 (4 Νοε) κατά την οποία το επίπεδο της θάλασσας έφτασε τα 1.94μ.
Άρθρο Kataskeui
με πληροφορίες από το διαδίκτυο
φωτογραφία "Παλαιότερη πλημμύρα στη πλ. Αγ. Μάρκου"
με πληροφορίες από το διαδίκτυο
φωτογραφία "Παλαιότερη πλημμύρα στη πλ. Αγ. Μάρκου"
[Αφιέρωμα] Maglev
Η λέξη Maglev προέρχεται από το magnetic levitation δηλαδή μαγνητική μετεώριση και πρόκειται για ένα εντελώς καινούριο τύπο τραίνων. Λόγω του ότι το τραίνο αυτό κινείται χωρίς επαφή, το κάνει γρήγορο, φιλικό προς το περιβάλλον και πιο οικονομικό.
Ο μηχανισμός αποτελείται από τους μανγήτες στο κάτω μέρος που ανασηκώνουν το τραίνο και του μαγνήτες οδηγούς στα πλάγια που λειτουργούν σαν ράγες.
Το τραίνο μπορεί να λειτουργεί είτε στο έδαφος είτε υπερυψωμένο. Στη περίπτωση που κατασκευαστεί υπερυψωμένο, το τραίνο γίνεται ακόμα πιο οικολογικό καθώς δεν χωρίζει το έδαφος στα δύο και επιτρέπει στο γύρω χώρο να χρησιμοποιείται όπως πριν. Στην περίπτωση που κατασκευαστεί στο ύψος του εδάφους μπορεί να συνδυαστεί με τα υπάρχοντα συγκοινωνιακά δίκτυα.
Σε όποιο όμως ύψος και αν κατασκευαστεί, το maglev απαιτεί λιγότερο έδαφός και χώρο από κάθε άλλο ΜΜΜ.
Είναι σχεδιασμένο για ταχύτητες 300-500 χλμ/ώρα και μπορεί να αυξήσει ταχύτητα από 0 χλμ σε 300 χλμ/ώρα μέσα σε 2 λεπτά και απόσταση 5 χλμ. Χρησιμοποιεί λιγότερη ενέργεια από κάθε άλλο μέσο μεταφοράς, 3 φορές λιγότερη από το αυτοκίνητο και 5 φόρες λιγότερη από το αεροπλάνο. Επίσης, λόγω της μετεώρισης του χρειάζεται λιγότερη συντήρηση.
Η υψηλότερη ταχύτητα που έφτασε ένα τραίνο Maglev είναι τα 581 χλμ. Ίσως κάποτε το δούμε να ενώνει Αθήνα - Θεσσαλονίκη και να διανύει την απόσταση σε 2 ώρες.
[Σαν σήμερα] "Η τρύπα του Κούβελα"
1986-1989: Ξεκινάει η κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης (επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα). Με αργούς ρυθμούς συνεχίζονται τα έργα για 2 χρόνια περίπου και ορίζoνται το TV100 και το FM100 ως φορείς χρηματοδότησης.
Η κατάληξη ήταν η οριστική παύση του έργου για 17 χρόνια λόγω αδυναμίας εξεύρεσης πόρων. Η αποτυχία αυτή ονομάστηκε από τους Θεσσαλονικείς "Τρύπα του Κούβελα". Φωτογραφία Indiblog | |
[Παρατηρητήριο] Μετρό Θεσσαλονίκης (Πορεία Εργασιών) >34%
Θέσεις | Εργοτάξιο | Δίκτυα ΟΚΩ | Περίβλημα | Αρχαιολ. έρευνα | Πλάκα οροφής | Εκσκαφή σταθμού | Μόνιμοι φορείς | Η/Μ εξοπλισμός | Αρχιτεκτ. εργασίες |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Επίσταθμος ΝΣΣ | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Σε εξέλιξη | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
ΝΣΣ | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Σε εξέλιξη | Σε εξέλιξη | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
Διακλ. Ευκαρπίας | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Σε εξέλιξη >40% | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
Δημοκρατίας | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Σε εξέλιξη >40% | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
Βενιζέλου | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Σε εξέλιξη >40% | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
Αγ. Σοφίας | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Σε εξέλιξη >40% | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
Συντριβάνι | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Σε εξέλιξη >40% | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
Πανεπιστήμιο | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Σε εξέλιξη | Σε εξέλιξη | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
Παπάφη | Έγινε | Έγινε | Ανεστάλη | Ανεστάλη | Ανεστάλη | Ανεστάλη | Ανεστάλη | Ανεστάλη | Ανεστάλη |
Ευκλείδη | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Σε εξέλιξη | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
Φλέμιγκ | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Σε εξέλιξη | Σε εξέλιξη | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
Αναλήψεως | Έγινε | Έγινε | Έγινε | Σε εξέλιξη | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
Πατρικίου | Έγινε | Σε εξέλιξη | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
Διακλ. Καλαμαριάς | Έγινε | Σε εξέλιξη | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
Βούλγαρη | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
Νέα Ελβετία | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
Αμαξοστάσιο | Σε εξέλιξη | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή | Εν αναμονή |
Μετροπόντικας ΤΒΜ1 3.826 μέτρα
Μετροπόντικας ΤΒΜ2 3.404 μέτρα
Εκτιμώμενο έτος ολοκλήρωσης 2015
Τελευταία ενημέρωση 5/1/2011 (Ενδέχεται να υπάρχουν κάποια λάθη)