Παραδόθηκε σήμερα στην κυκλοφορία από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ το νέο κλάδο της δίδυμης (πλέον) σήραγγας Αρτεμισίου 6 (!) μήνες νωρίτερα από τις συμβατικές υποχρεώσεις του αναδόχου (3 Μαρτίου 2010). Η σήραγγα είναι μήκους 1.400 μέτρων και ήταν το δυσκολότερο τεχνικό έργο του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος - Τρίπολη.
Τη περίοδο 1985 έως 1990 κατασκευάστηκε ο υπάρχων κλάδος της σήραγγας ο οποίος εξυπηρετούσε μέχρι και σήμερα και τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας παρόλο που ήταν ήδη ξεπερασμένος τεχνολογικά και παραβίαζε τις συνθήκες ασφαλείας λόγω της μονής λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.
Μέχρι το τέλος Αυγούστου θα λειτουργούν και οι δύο σήραγγες έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί ο κυκλοφοριακός φόρτος. Στην συνέχεια, από τα τέλη Αυγούστου έως τα τέλη Οκτωβρίου, η κυκλοφορία θα γίνεται μόνο από τη νέα σήραγγα και θα κλείσει η παλαιά προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες αναβάθμισης. Από το Νοέμβριο θα λειτουργούν κανονικά και οι δύο σήραγγες.
Οι εργασίες στον υπόλοιπο αυτοκινητόδρομο
Ολοκληρώνεται και το τμήμα Κόρινθος – Τρίπολη – Λεύκτρο το οποίο θα παραδοθεί τμηματικά στην κυκλοφορία μέχρι τον Αύγουστο του 2010. Πιο συγκεκριμένα αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το Μάρτιο του 2010 τα 82 χλμ και μέχρι τον Αύγουστο του 2010 η σήραγγα της Στέρνας και της παραλλαγής στο Σπαθοβούνι.
Το υπόλοιπο κομμάτι προς Καλαμάτα προβλέπεται να δοθεί σε λειτουργία τον Ιούλιο του 2011 και ο κλάδος προς Σπάρτη τον Σεπτέμβριο του 2012.
Επίσης, το τμήμα Τρίπολη – Αθήναιον, συμπεριλαμβανομένης της Σήραγγας Καλογερικού, θα ολοκληρωθεί μέχρι τον Αύγουστο του 2010. Το τμήμα Αθήναιο – Λεύκτρο, που παρακάμπτει τις στροφές της Μεγαλόπολης, θα παραδοθεί μέχρι το τέλος του 2009.
Άρθρο Kataskeui
ΥΠΕΧΩΔΕ
Χάρτης Μορέας Α.Ε.
ΥΠΕΧΩΔΕ
Χάρτης Μορέας Α.Ε.
0 comments