Η κατάθεση των προσφορών θα πραγματοποιηθεί στις 27/10/2009.
Πληροφορίες για το έργο
Με την κατασκευή του ολοκληρώνεται το 3ο Τμήμα του πολύπαθου έργου της κατασκευής του Ν. Λιμένα Πατρών. Υπενθυμίζεται πως η κατασκευή του ξεκίνησε το 1997 και μέχρι το 2004 δεν είχε ολοκληρωθεί καν το 1ο τμήμα. Από το 2004 μέχρι σήμερα :
1.ολοκληρώθηκε το 1ο τμήμα του έργου
2.δημοπρατήθηκε ,ξεκίνησε κατασκευάζεται και ολοκληρώνεται μέχρι τέλος του έτους –ήτοι 6 μήνες νωρίτερα – το 2ο τμήμα.
Με την ολοκλήρωσή του η Πάτρα αναδεικνύεται σε σύγχρονη πύλη της Ελλάδας προς την Δυτική Ευρώπη και ένα σύγχρονο εμπορευματικό κέντρο.
Το έργο είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη δυτική Ελλάδα διότι εκτός από την αποσυμφόρηση του παλαιού Λιμένα Πατρών με την δημιουργία μιας επιπλέον νηοδόχου για την πλαγιοπρυμνοδέτηση επιβατηγών – οχηματαγωγών πλοίων, συμβάλει στην ανάπτυξη ενός νέου πόλου προσέλευσης εμπορευματικής κίνησης με το εμπορικό κρηπίδωμα που δημιουργείται.
Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του έργου είναι τα ακόλουθα :
- Ολοκλήρωση 5ης νηοδόχου οχηματαγωγών πλοίων (μήκους 219μ., ωφέλιμου βάθους -10,50μ.)
- Κρηπίδωμα εμπορικό (μήκους 304,50μ., βάθους -14,50μ.)
- Πλευρικό – πολυχρηστικό κρηπίδωμα (μήκους 128,91μ. βάθους -10,50μ.)
- Δημιουργία χερσαίων χώρων όπισθεν αυτών με αντίστοιχα έργα οδοποιίας υδραυλικών, Η/Μ και επιστρώσεων εκτάσεων 110 στρεμμάτων
- Δύο τερματικοί επιβατικοί σταθμοί, πύργος ελέγχου, περίπτερο, τελωνείο, αποθήκη & μηχανουργείο
- Ολοκλήρωση κυματοθραύστη με τμήμα μήκους 528μ.
0 comments