Αναβάθμιση 1.2 δις ευρώ στο αεροδρόμιο του Gatwick

Posted by Kataskeui team Δευτέρα, Αυγούστου 30, 2010

Το ποσό του 1 δις λίρες (~ 1.2 δις ευρώ) επενδύθηκε από τ
ην εταιρία Global Infastructure Parteners - η εταιρία είναι κάτοχος του αεροδρομίου London City και αγόρασε το αεροδρόμιο Gatwick πέρσι από την BAA - για την αναβάθμιση του αεροδρομίου London Gatwick. Επίκεντρο των νέων έργων είναι η ανανεωμένη γραμμή shuttle που ενώνει το νότιο με το βόρειο τερματικό σταθμό και αντίστροφα διανύοντας μία απόσταση 1.21 χλμ.

Δια-τερματικό σύστημα προϋπήρχε ωστόσο ήταν απαρχαιωμένο με τα εγκαίνια του να χρονολογούνται το 1987 γιαυτό και κρίθηκε απαραίτητη η αναβάθμιση του. Τις εργασίες είχε αναλάβει η εταιρία Bombardier με κόστος 43 εκατ. λίρες (~52 εκατ. ευρώ).

Η μετακίνηση μεταξύ των τερματικών σταθμών εδώ και 9 μήνες γινόταν με λεωφορεία όμως από τον Ιούλιο άνοιξε η νέα ευέλικτη γραμμή με αναβαθμισμένες αποβάθρες και τραίνα. Τα αρχικά σχέδια προέβλεπαν την παράδοσή του νέου shuttle στο επιβατικό κοινό στις αρχές Σεπτεμβρίου. Αν και η γραμμή μοιάζει με monorail, δεν είναι, γιατί οι συρμοί έχουν ρόδες με λάστιχα (παρόμοια με των αυτοκινήτων) που χρησιμοποιούν "οδηγούς" κατασκευασμένους από τσιμέντο.

Το όμορφο στη νέα γραμμή είναι ότι οι συρμοί δεν έχουν οδηγό και έτσι μπορείς να κάτσεις μπροστά βλέποντας τη διαδρομή (σαν τραινάκι του λούνα παρκ), είναι κλιματιζόμενοι και διανύουν την απόσταση σε 2 λεπτά. Μέχρι στιγμής, λειτουργεί η μία από τις δύο γραμμές διότι στη δεύτερη γίνονται ακόμα κάποιοι έλεγχοι.

Η αναβαθμίσεις του 1 δις θα ολοκληρωθούν σε 3 χρόνια και θα περιλαμβάνουν αναβαθμισμένη αίθουσα αναχωρήσεων, σύστημα ασφαλείας και αποσκευών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου είναι το δεύτερο μεγαλύτερο στο Ηνωμένο Βασίλειο και από τα μεγαλύτερα του κόσμου εξυπηρετώντας 32.5 εκατ. επιβάτες το χρόνο από 80 αεροπορικές εταιρίες και με πάνω από 200 προορισμούς.

Η είσοδος προς τις αποβάθρες του shuttle στο νότιο τερματικό σταθμό

Η είσοδος προς τις αποβάθρες του shuttle στο βόρειο τερματικό σταθμό

Ο ανανεωμένος χώρος κοντά στις αποβάθρες του shuttle στο βόρειο τερματικό

Το εσωτερικό του συρμού

Οι τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικοί πίνακες
που ενημερώνουν για το χρόνο αναμονής στις αποβάθρες
(Η ενημέρωση γίνεται και από ηχεία)

Ο ηλεκτρονικός πίνακας ενημερώνει ότι το shuttle πλησιάζει στο σταθμό

- Η φωτογραφία του άρθρου είναι από τις αποβάθρες του νότιου τερματικού σταθμού -

Άρθρο και φωτογραφίες Kataskeui
3D απεικόνηση του shuttle Bombardier

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

[Αφιέρωμα] Maglev


Η λέξη Maglev προέρχεται από το magnetic levitation δηλαδή μαγνητική μετεώριση και πρόκειται για ένα εντελώς καινούριο τύπο τραίνων. Λόγω του ότι το τραίνο αυτό κινείται χωρίς επαφή, το κάνει γρήγορο, φιλικό προς το περιβάλλον και πιο οικονομικό.

Ο μηχανισμός αποτελείται από τους μανγήτες στο κάτω μέρος που ανασηκώνουν το τραίνο και του μαγνήτες οδηγούς στα πλάγια που λειτουργούν σαν ράγες.

Το τραίνο μπορεί να λειτουργεί είτε στο έδαφος είτε υπερυψωμένο. Στη περίπτωση που κατασκευαστεί υπερυψωμένο, το τραίνο γίνεται ακόμα πιο οικολογικό καθώς δεν χωρίζει το έδαφος στα δύο και επιτρέπει στο γύρω χώρο να χρησιμοποιείται όπως πριν. Στην περίπτωση που κατασκευαστεί στο ύψος του εδάφους μπορεί να συνδυαστεί με τα υπάρχοντα συγκοινωνιακά δίκτυα.

Σε όποιο όμως ύψος και αν κατασκευαστεί, το maglev απαιτεί λιγότερο έδαφός και χώρο από κάθε άλλο ΜΜΜ.

Είναι σχεδιασμένο για ταχύτητες 300-500 χλμ/ώρα και μπορεί να αυξήσει ταχύτητα από 0 χλμ σε 300 χλμ/ώρα μέσα σε 2 λεπτά και απόσταση 5 χλμ. Χρησιμοποιεί λιγότερη ενέργεια από κάθε άλλο μέσο μεταφοράς, 3 φορές λιγότερη από το αυτοκίνητο και 5 φόρες λιγότερη από το αεροπλάνο. Επίσης, λόγω της μετεώρισης του χρειάζεται λιγότερη συντήρηση.

Η υψηλότερη ταχύτητα που έφτασε ένα τραίνο Maglev είναι τα 581 χλμ. Ίσως κάποτε το δούμε να ενώνει Αθήνα - Θεσσαλονίκη και να διανύει την απόσταση σε 2 ώρες.



[Σαν σήμερα] "Η τρύπα του Κούβελα"

1986-1989: Ξεκινάει η κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης (επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα). Με αργούς ρυθμούς συνεχίζονται τα έργα για 2 χρόνια περίπου και ορίζoνται το TV100 και το FM100 ως φορείς χρηματοδότησης.

Η κατάληξη ήταν η οριστική παύση του έργου για 17 χρόνια λόγω αδυναμίας εξεύρεσης πόρων. Η αποτυχία αυτή ονομάστηκε από τους Θεσσαλονικείς "Τρύπα του Κούβελα".

Φωτογραφία Indiblog


[Παρατηρητήριο] Μετρό Θεσσαλονίκης (Πορεία Εργασιών) >34%

Θέσεις Εργοτάξιο Δίκτυα ΟΚΩ Περίβλημα Αρχαιολ. έρευνα Πλάκα οροφής Εκσκαφή σταθμού Μόνιμοι φορείς Η/Μ εξοπλισμός Αρχιτεκτ. εργασίες
Επίσταθμος ΝΣΣ Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
ΝΣΣ Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Διακλ. Ευκαρπίας Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη >40% Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Δημοκρατίας Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη >40% Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Βενιζέλου Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη >40% Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Αγ. Σοφίας Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη >40% Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Συντριβάνι Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη >40% Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Πανεπιστήμιο Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή
Παπάφη Έγινε Έγινε Ανεστάλη Ανεστάλη Ανεστάλη Ανεστάλη Ανεστάλη Ανεστάλη Ανεστάλη
Ευκλείδη Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Φλέμιγκ Έγινε Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Αναλήψεως Έγινε Έγινε Έγινε Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Πατρικίου Έγινε Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Διακλ. Καλαμαριάς Έγινε Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Βούλγαρη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Νέα Ελβετία Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Αμαξοστάσιο Σε εξέλιξη Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή Εν αναμονή
Πορεία εκσκαφών Κώστικα και Γιωρίκα
Μετροπόντικας ΤΒΜ1 3.826 μέτρα
Μετροπόντικας ΤΒΜ2 3.404 μέτρα

Εκτιμώμενο έτος ολοκλήρωσης 2015

Τελευταία ενημέρωση 5/1/2011 (Ενδέχεται να υπάρχουν κάποια λάθη)
t

Εισάγετε το email σας και κάθε νέο άρθρο θα έρχεται δωρεάν και άμεσα στα εισερχόμενα σας:

Delivered by FeedBurner


Translate this pagePhotobucket

Έργα στην Ελλάδα (Χρονοδιαγράμματα)

2010
Επέκταση μετρό Γρ. 2 προς Ελληνικό (μέσα 2010)
Νέο λιμάνι Πάτρας (2010)

2011
Ιόνιας Οδός, παράκαμψη Αγρινίου (2011)
Ανατολική Οδός Πελοποννήσου (αρχές 2011)
Επέκταση διαδρόμου 10/28 αεροδρομίου Μακεδονία - Θεσσαλονίκη (2011)
Επέκταση του Τραμ με την γραμμή Φάληρο - Πειραιάς (2011)
Γήπεδο Παναθηναϊκού, Βοτανικός - Αθήνα (καλοκαίρι 2011)
Τμήματα της Ανατολικής Οδού Πελοποννήσου Κόρινθος - Τρίπολη Καλαμάτα, Λεύκτρο - Σπάρτη (τέλη 2011)
ΟΣΕ, Κιάτο - Αίγιο (τέλη 2011)

2012
Ιόνιας Οδός, Αντίρριο - Αγρίνιο (2011)
Αυτοκινητόδρομος κεντρικής Ελλάδας Λαμία - Εγνατία (2012)
Ανατολική Οδός Πελοποννήσου (Α7) (Σεπτέμβριος 2012)
Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, σήραγγες γέφυρες Τεμπών - Πλαταμώνα (2012)
Αυτοκινητόδρομος κεντρικής Ελλάδας (E65) ή (Α3) - Κεντρική Ελλάδα (2012)

2013
Monorail - Πειραιάς (τέλη 2013)
Επέκταση μετρό Γρ.3 προς Πειραιά
ΟΣΕ, διπλή σιδ/μική γραμμή Τιροθέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός με ηλεκτροκίνηση (2013)
ΟΣΕ, ολοκλήρωση ηλεκτροκίνηση - Θεσ/νίκη (2013)

2014
(2014)
Ολοκλήρωση Ιόνιας Οδού (2014)
Νέο διεθνές αεροδρόμιο Ηρακλείου - Ηράκλειο (2014)
Οδικός άξονας από Κατεχάκη προς Ποσειδώνος (διαγωνισμός έργου) (2014)

2015
Ολοκλήρωση διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Ροδοδάφνη - Πάτρα (2015)
Μετρό Θεσσαλονίκης Γρ.1 - Θεσσαλονίκη (αρχές 2015)

ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ
Μετρό Θεσσαλονίκης Γρ.2 - Θεσσαλονίκη (20##)
Νέα Γρ.4 του μετρό (Άλσος Βεΐκου προς Μαρούσι) (20##)
Επέκταση μετρό Θεσσαλονίκη Σταυρούπολη/Δυτικά (20##)
Τραμ Πάτρας (20##)
Τραμ Βόλου (20##)
Τραμ Ιωαννίνων (20##)
Μετεγκατάσταση της ΔΕΘ (20##)


Μεγάλα παγκόσμια έργα (Χρονοδιαγράμματα)

2010
Dubai Metro πράσινη γραμμή - Ντουμπάι (Μάρτιος 2010)
Τετράγωνο στάδιο - Αυστραλία (Μελβούρνη) (7 Μαι 2010)
Hoover Dam Bypass Bridge - Αμερική (Αρίζονα/Νεβάδα) (16 Οκτ 2010)

2011
Ουρανοξύστης "Strata Tower" - Άμπου Ντάμπι (2011)
Ουρανοξύστης "Pentominium" - Ντουμπάι (2011)
Ολυμπιακό στάδιο - Ηνωμένο Βασίλειο (2011)
Διεθνές αεροδρόμιο Al Maktoum - Ντουμπάι (Μάρτιος 2011)

2012
Ουρανοξύστης "Shard London Bridge" - Ηνωμένο Βασίλειο (Μάιος 2012)
Dubai Metro μωβ γραμμή - Ντουμπάι (2012)
6th Crossing on Dubai Creek - Ντουμπάι (2012)

2013
Ουρανοξύστης "The Freedom Tower" - Νέα Υόρκη (2013)

2014
Crystal island - Μόσχα (2014)
Διπλοί ουρανοξύστες "Hermitage Plaza" - Γαλλία (2014)
Επέκταση του καναλιού του Παναμά - Παναμάς (2014)

2015
Αγωγός Nabucco - Τουρκία/Βουλγαρία/Ρουμανία/Ουγγαρία/Αυστρία (τέλη 2015)

2016
Κανένα προγραμματισμένο μεγάλο έργο

2017


2018
Κανένα προγραμματισμένο μεγάλο έργο

2019
Ολοκλήρωση του μεγαλύτερου ηλιακού πάρκου στο κόσμο - Κίνα (Ordos) (2019)

2020
Σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων Λονδίνο - Μπέρμιγχαμ - Ηνωμένο Βασίλειο (γύρω στο 2020)

2030
Σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων Λονδίνο - Γλασκόβη - Ηνωμένο Βασίλειο (γύρω στο 2030)

ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ
Dubai Metro μπλε γραμμή - Ντουμπάι ()
Dubai Metro κίτρινη γραμμή - Ντουμπάι ()
Falcon city of wonders - Ντουμπάι (Ξεκίνησε αλλά σταμάτησε προσωρινά)
Dubailand - Ντουμπάι (Ξεκίνησε αλλά σταμάτησε προσωρινά)
Πύργος "Nakheel" - Ντουμπάι ()


520

520
Αγοράζουμε προϊόντα με barcode που ξεκινάει από 520, αγοράζουμε Ελληνικά!

Προσθέστε μας στο facebook. Υποστηρίξτε μας και ενημερωθείτε άμεσα.Kataskeui Neos

Create your badge

Επισκεψημοτητα απο τον Αυγουστο του 2010

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φόρμα επικοινωνίας, κλικ ΕΔΩ

Follow us