MASTER PLAN ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΤΟ 2020
1. Ολοκλήρωση του δικτύου που θα περιλαμβάνει τη βασική γραμμή μετρό (9.6 km), την επέκταση προς Καλαμαριά (5 km), την επέκταση προς Σταυρούπολη - Παπαγεωργίου (7 km) και την επέκταση προς Εύοσμο (5 km). Συνολικό μήκος περίπου 27 km.
2. Την δημιουργία συστήματος τραμ (22 km) διπλής (17 km) και μονής γραμμής στο ευρύτερο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης και Monorail μήκους 6 km μέχρι το αεροδρόμιο.
3. Την ανάπλαση του χώρου της ΔΕΘ και του Γ' Σώματος Στρατού με την ενοποίησή των χώρων και τη δημιουργία μητροπολιτικού πάρκου με υπόγειο πάρκινγκ 3000 θέσεων, πρόκειται για ένα χώρο έκτασης 323 στρεμμάτων οπού μετά την κατασκευή του θα αποτελέσει ένας πνεύμονας πρασίνου για το κέντρο της πόλης, η ανάπλαση μπορεί να γίνει στα πρότυπα του MILLENIUM PARK στο CHICAGO. Δες εδώ
4. Τη δημιουργία νέου εκθεσιακού χώρου στη Σίνδο έκτασης 1000 στρεμμάτων.
5. Τη δημιουργία νέου Δικαστικού Μεγάρου στο δυτικό κομμάτι της πόλης και τη δημιουργία πάρκου 10 στρεμμάτων στο χώρο του υπάρχον κτιρίου μετά την κατεδάφισή του.
6. Τη δημιουργία υπόγειου αυτοκινητόδρομου από το ύψος της 26ης Οκτωβρίου μέχρι τον Λευκό Πύργο, συνολικού μήκους περίπου 2.5 km και ταυτόχρονα την πεζοδρόμηση της Λεωφόρου Νίκης σε μήκος 1200 μέτρων καθώς επίσης και την ολοκλήρωση των έργων ανάπλασης της νέας παραλίας.
7. Την επέκταση του αεροδιαδρόμου κατά 1000 μέτρα 10/28 του αεροδρομίου του αεροδρομίου Μακεδονία και την δημιουργία νέου Terminal στο αεροδρόμιο Μακεδονία.
8. Δημιουργία στα στρατόπεδα Καρατάσου (560 στρ.), Κόδρα (450 στρ.), Μεγάλου Αλεξάνδρου (190 στρ), Παύλου Μελά (363 στρ). Συνολικός χώρος πρασίνου 1.5 τ.χλμ.
9. Μετεγκατάσταση της Πολυτεχνικής σχολής και των Ιατρικών σχολών του ΑΠΘ σε τμήμα του στρατοπέδου Παύλου Μελά (Γειτνίαση με νοσοκομεία)
10. Τη κατασκευή αθλητικών υποδομών στη δυτική Θεσσαλονίκη με τη κατασκευή αθλητικού κέντρου στη περιοχή Κορδελιού - Ευόσμου στο χώρο που τώρα βρίσκεται υποσταθμός της ΔΕΗ έκτασης 40 στρεμμάτων με την εγκατάσταση του βορειότερα καθώς και την κατασκευή τουλάχιστον ενός μεγάλου κλειστού γηπέδου και ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης.
11. Παράδοση του χώρου 424 του στρατιωτικού νοσοκομείου στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας και ταυτόχρονα την κατασκευή κτιριακών υποδομών στον ίδιο χώρο για να εξυπηρετούνται οι ανάγκες του πανεπιστημίου.
12. Δημιουργία εμπορευματικού σταθμό στο στρατόπεδο Γκόνου δίπλα στο λιμάνι κα την αναβάθμιση της περιοχής του 6ου προβλήτα.
13. Ανακατασκευή του τερματικού σταθμού του ΟΣΕ με τη δημιουργία σκέπαστρου και τη βελτίωση των υπαρχόντων χώρων.
14. Δημιουργία προαστιακού σιδηροδρόμου που θα ενώνει το νέο σιδηροδρομικό σταθμό με Διαβατά - Ωραιόκαστρο - Λαγκαδά και στο μέλλον με τη Καβάλα.
15. Ανακατασκευή του κτηρίου λιμανιού της Θεσσαλονίκης με την αναβάθμιση των υποδομών του λιμανιού αλλά και τη σύνδεση με περισσότερους προορισμούς με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη.
16. Ανάπλαση της περιφερειακής τάφρου στο συνολικό της μήκος των 7 χλμ.
17. Την κατασκευή σύγχρονης μαρίνας στη Κρήνη και στη περιοχή της Νέας Παραλίας.
18. Δημιουργία Bussiness Center στη περιοχή των Λαχανόκηπων στα πρότυπο της Γαλλικής La Defence.
19. Την κατασκευή της εξωτερικής περιφερειακής της Θεσσαλονίκης μήκους 34.5 km
20. Δημιουργία Μητροπολιτικής διοίκησής για το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης.
Μετά την υλοποίηση όλων των παραπάνω έργων και υποδομών στη πόλη της Θεσσαλονίκης τότε σίγουρα μπορούμε να μιλάμε ότι πρόκειται για μια σύγχρονη και οργανωμένη μεγαλούπολη η οποία πέρα ότι θα μπορέσει να διεκδικήσει το τίτλο της Βαλκανικής πρωτεύουσας, θα μπορεί διεκδικεί ευκολότερα και διεθνείς αγώνες και εκθέσεις.
Άρθρο Αναγνώστη του Kataskeui
Διαβάστε ακόμα... Master Plan Θεσσαλονίκης του Kataskeui
0 comments