Παρόλο, που η χωροταξική μελέτη του 1968 δεν έχει πέσει έξω για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης, δεν σημαίνει και ότι πρέπει να γίνουν και αυτά που λέει όπως υποθαλάσσια, ζεύξη Θερμαΐκού και εξωτερική περιφερική.
Το kataskeui προτείνει να δημιουργηθεί ένα μεγάλο δίκτυο σταθερών συγκοινωνιών που θα βοηθήσει του πολίτες να αφήσουν τα αυτοκίνητα σπίτια τους.
Η μελέτη του kataskeui περιλαμβάνει την δημιουργία:
Ο χάρτης και οι στάσεις των ΜΜΜ
(Κλικ στο χάρτη για μεγέθυνση)
Μετρό - Υπόγειος (33 στάσεις, 29.4 χλμ)
Γραμμή 1 "Κέντρο Θεσσαλονίκης" (κόκκινη), 13 στάσεις, 9.6 χλμ
Επέκταση Γραμμής 1 "Καλαμαριά/Ανατολικά" (γαλάζια), 5 στάσεις, 4.8 χλμ
Επέκταση Γραμμής 1 "Σταυρούπολη/Δυτικά" (καφέ), 5 στάσεις, 5 χλμ
Γραμμή 2 "Εύοσμος" (μαύρη), 9 στάσεις, 10 χλμ
Τραμ (45 στάσεις, 35 χλμ)
Γραμμή 1 "Παραλιακή" (κίτρινη), 17 στάσεις, 12 χλμ
Ανατολική Γραμμή "Χαριλάου" (μπλε), 9 στάσεις, 5.5 χλμ
Δυτική Γραμμή "Συκιές" (μπλε), 7 στάσεις, 5.5 χλμ
Δυτική Γραμμή 2 "Μενεμένη" (μωβ), 12 στάσεις, 12 χλμ
Monorail (19 στάσεις, 31 χλμ)
Γραμμή Τούμπας (πορτοκαλί), 8 στάσεις, 7 χλμ
Ανατολικά προάστια "Προαστιακός Θερμαΐκού" (λαχανί), 11 στάσ εις, 24 χλμ
Προαστιακός (20 στάσεις, 54.5 χλμ)
Δυτικά προάστια "Σίνδος/Χαλάστρα" (πράσινη), 8 στάσεις, 28 χλμ
Προαστιακός Ωραιοκάστρου (πράσινη), 3 στάσεις, 5.5 χλμ
Προαστιακός Πανοράματος (πράσινη), 3 στάσεις, 5.5 χλμ
Τοπικό Αεροδρομίου (πράσινη), 3 στάσεις, 5.5 χλμ
Προαστιακός Επανωμής (πράσινη), 3 στάσεις, 10 χλμ
- Απαγόρευση κυκλοφορίας στη Λεωφόρο Νίκης και πεζοδρόμηση της.
- Υπόγειος αυτοκινητόδρομος με 3εις λωρίδες κυκλοφορίας που θα ξεκινάει στο ύψος του παλαιού σιδηροδρομικού σταθμού και περνώντας από την Τσιμισκή θα καταλήγει στο Λευκό Πύργο
- Απλή ανάπλαση της πλατείας Αριστοτέλους με νέα πλακόστρωση, νέο φωτισμό κλπ.
- Καθαρισμός Θερμαΐκού
- Δημιουργία μαρίνας στο λιμάνι και ανακαίνισή του Επιβατικού Τερματικού σταθμού 'Μακεδονία'
- Κατασκευή Parking κάτω από το παλαιό σιδηροδρομικό σταθμό και στη δεύτερη προβλήτα
- Κατεδάφιση των κτιρίων πέριξ του Επιβατικού Τερματικού σταθμού 'Μακεδονία' και δημιουργία πρασίνου
- Μετεγκατάσταση του Δικαστικού Μεγάρου και δημιουργία πάρκου μαζί με την πλατεία δικαιοσύνης
- Συνέχιση των έργων ανάπλασης της παραλίας όπως έγινε στη νέα παραλία, με τα πάρκα Μεγ. Αλεξάνδρου, απογευματινού ήλιου, άμμου, ίσκιου, εποχών, Οδυσσέα Φωκά, Μεσογείου και γλυπτών
- Μετατροπή των περιοχών της ΔΕΘ και του Γ' Σ.Σ. σε μητροπολιτικά πάρκα που θα ενώνονται μαζί με το ΑΠΘ και το Μακεδονία
Δημιουργία χώρων πρασίνου
- Στρατόπεδο Κόδρα, Καλαμαριά (μαζί με χώρο στάθμευσης ΙΧ)
- Στρατόπεδο Νταλίπη, Καλαμαριά
- Στρατόπεδο Καρατάσου, Άνω Πολίχνη
- Στρατόπεδο Παύλου Μελά, Νεάπολη (μαζί με χώρο στάθμευσης ΙΧ)
- Στρατόπεδο Αμπελοκήπων, Αμπελόκηποι
- Μύλοι Αλλατίνη, Θεσσαλονίκη (μαζί με χώρο στάθμευσης ΙΧ)
Άρθρο, Χάρτες Kataskeui
Οι υπόλοιπες φωτογραφίες από το διαδίκτυο
Πολυ ωραιες οι προτασεις μπραβο,μερικα απο αυτα τα εχω σκεφτει και εγω καθως και αλλοι οπως εχω διβασει σε παρομοια blogs, ελπιζω τουλαχιστον να εχει την τυχη να διαβαζει το blog σας και καποιος αρμοδιος μηπως και παρει καμια ιδεα, γιατι αυτα που λειπει απο την Ελλαδα και ιδιαιτερα απο την πολη της Θεσσαλονικης ειναι η φαντασια, τα χρηματα με τον ενα η τον αλλο τροπο εξασφαλιζονται αρκει να μην σπαταληθουν ασκοπα. Μιας και τυχαινει να ειμαι και Θεσσαλονικιος γενικα ειναι συμφωνος με το τραμ στην Θεσσαλονικη αν και γενικα πιστευω οτι θα βοηθουσε μια χαραξη απο τα ΚΤΕΛ και να διερχεται επι της 26 Οκτωβριου μιας και εκεινη η περιοχη αναμενεται να αναβαθμιστειτα επομενα χρονια και να γινει το Laxanokoipoi Business Center. Επσης μακαρι να προχωρουσε η αναπλαση στον χωρο τησ ΔΕΘ με την εοποιηση του ΓΣΣ η Γ Σεπτεμβριου θα μπορουσε να υπογειοπυηθει σε εκεινο το σημειο η να ενωνονται οι δυο χωροι με πεζογεφυρες, ετσι θα δημιουροταν ενα campus και τα γειτονικα Πανεπιστημια. Επισης μια καλη ιδεα που εχει ειπωθει παλι ειναι να μεταφερθουν οι Πολυτεχνικες και Ιατρικες Σχολες στο στρατοπεδο Καρατασου στην Πολιχνη ετσι θα εξυπηρετουνταν απο τα γειτονικα Νοσοκομεια( Παπαγεωργιου,424) και θα δημιουργονταν νεες συγχρονες υποδομες που απο την μια θα ανακουφιζαν την υπολοιπη πανεπηστιμιουπολυ μιας που θα απελευθερωνταν χωροι για τις αλλες σχολες αλλα επισης θα ενισχυε και το δυτικο κομματι της πολης που δεν ειναι ιδιαιτερα αναβαθμισμενο, ο υπολοιπος χωρος του στρατοπεδου φυσικα και θα γινοταν παρκο και την εποπτεια του παρκου θα ειχε και το πανεπηστιμιο ετσι δεν θα οδηγουντα σε μαρασμο.
Αν μπορω και εγω με καποιο τροπο να κανω τις προτασεις μου στο blog θα ηταν χαρα μου.
Σε πρώτη φάση η περιοχή που θα δημιουργηθεί το Laxanakoipoi Business Center θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί από το προαστιακό της Χαλάστρας με τη στάση με τις στάσεις Σφαγεία και Δενδροπόταμος. Αλλά και το ΚΤΕΛ θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί από τη στάση Δεδροπόταμος. Ωστόσο, σε δεύτερη φάση θα μπορούσε όπως είπες και εσύ αυτή η επέκταση της παραλιακής γραμμής.
Εσύ και όποιος θέλει να δημοσιεύσουμε σε άρθρο τις προτάσεις του, μπορεί να μας στείλει email στο kataskeui@windowslive.com .(Αν θέλετε κάποια βοήθεια σε χάρτη, επεξεργασία εικόνας κλπ, μπορούμε να βοηθήσουμε)
Μου αρέσει πολύ αυτό το post. Αυτή η θέση με κάνει να νιώθω καλά.
parking αεροδρόμιο μακεδονια | αεροδρομιο μακεδονια παρκινγκ